
Komisioni Evropian: Reklamat në TikTok shkelin Aktin e Shërbimeve Dixhitale!

Komisioni Evropian informoi sot TikTok-un për pikëpamjen paraprake se kompania nuk përmbush detyrimin e Aktit të Shërbimeve Dixhitale (DSA) për të publikuar reklamat. Komisioni zbuloi se platforma TikTok nuk ofron informacionin e nevojshëm në lidhje me përmbajtjen e reklamave, përdoruesit të cilëve u drejtohen reklamat dhe kush ka paguar për reklamat.
Për më tepër, sipas Komisionit, “depozita e reklamave të TikTok nuk i lejon publikut të kërkojë në mënyrë gjithëpërfshirëse reklama bazuar në këtë informacion, duke kufizuar kështu dobinë e mjetit.” Raporti i Komisionit bazohet në kërkime që përfshijnë analizën e dokumenteve të brendshme të kompanisë, testimin e mjeteve të TikTok dhe intervista me ekspertë të industrisë.
Komisioni informon TikTok-un për raportin e tij paraprak se ka shkelur Aktin e Shërbimeve Dixhitale dhe kompania tani është në gjendje të ushtrojë të drejtat e saj të mbrojtjes duke shqyrtuar dokumentet e përfshira në dosjen hetimore të Komisionit.

Zgjedhjet nuk i fitoi Rama, i humbi Berisha
ide

Prish shtëpi e bëj kasolle…

Berisha fitoi, ne humbëm!

Pasqyra u ngrit. Por shumëkush nuk deshi të shihte
top
receta Alfa
TRENDING 
shërbime
- POLICIA129
- POLICIA RRUGORE126
- URGJENCA112
- ZJARRFIKESJA128